MusikKlubben

Er du mellem 8 og 12 år? Så kan du komme med i et helt særligt fælleskab: MusikKlubben!

MusikKlubben er for dig, der er nysgerrig på og viser ekstra interesse for musik. Gennem lærerige, inspirerende og sjove aktiviteter introduceres MusikKlubbens elever til nye musikalske oplevelser og erfaringer - både ved at spille sammen, tage på koncertudflugter, skabe musik selv og lege musikalske lege på tværs af instrumenter og forudsætninger. Alle oplever at være en del af et særligt fællesskab: MusikKlubben!

Dine lærere hedder Troels og Østen, og de er altid fuld af gode ideer og glæder sig til at møde jer!

Tid: Onsdag kl. 16.05-17.05.
Sted: Kulturskolen Kolding, Riis Toft 12A, lokale 214.
Pris: For aktive elever på Kulturskolen, er det gratis at være en del af MusikKlubben. For elever, der kun deltager i MusikKlubben, er prisen 95 kr. pr. rate.
Se Kulturskolens betalingsbetingelser her.
Tilmelding: Aktive elever tilmelder sig ved at sende en mail til kuturskolen@kolding.dk. I mailen opgives elevens navn og elevnr.
For elever, der kun deltager i MusikKlubben, skal man tilmelde sig nedenfor.

MusikKlubben