Familiemusik (formiddag)

Kom med ind i musikkens univers sammen med dit barn!
Det gælder om at få skabt glæde, udvikling og fælles oplevelser for jer som familie gennem musikken.

Vidste du, at musikundervisning:
  • Frigiver en masse positive endorfiner i kroppen
  • Fremmer den sproglige udvikling
  • Fremmer koncentrationsevnen
  • Fremmer arbejdshukommelsen
  • Fremmer den generelle indlæringsevne

På dette hold er det jer som familie, der er i fokus. Her er der musik og bevægelse, hvor både forældre, storebror og lillesøster kan være med på samme tid.
Undervisningen er tilrettelagt således, at der er noget for alle, og I som familie får en god, hyggelig og ikke mindst musikalsk oplevelse sammen. Man behøver ikke at have musikalske evner på forhånd for at melde sig til. Dette hold handler om den fælles oplevelse for jer som familie i musikkens univers.

Holdstørrelse: 4-8 elever
Lektionslængde: 45 min. pr. uge
Tid: Onsdag kl. 11.15-12.00
Sted: Kulturskolen Kolding, RiisToft 12A
Pris: Betalingen sker pr. barn. For første barn er prisen 205 kr. pr. måned. For andet første barn er prisen 184,50 kr. pr. måned. Første rate pålignes et administrationsgebyr på 175 kr. Læs mere under Priser og betingelser.

Vælg en af følgende muligheder

Familiemusik (formiddag)