BlæserBanditterne

Bliv en del af BlæserBanditterne!

Hos BlæserBanditterne spiller vi på TVÆRFLØJTE, KLARINET, SAXOFON, TROMPET og BASUN
Konceptet er for dig, som er nybegynder eller let øvet, og som gerne vil spille sammen med andre.
Vi leger med rytmer, noder, lærer sange og musikalsk udtryk – og så prioriterer vi glæden ved at spille sammen og deltager løbende i sjove events og koncerter, bl.a. Musikskolernes Dag i Tivoli.

En time i selskab med BlæserBanditterne kan så således ud:
30 min. spil i små instrumentgrupper
10 min. pause
30 min. sammenspil
10 min. rytmelege

De første par gange vil det være muligt at prøve alle instrumenterne og derefter prioritere, hvilket man helst vil spille på.

Efter 2 år som BlæserBandit kan du fortsætte i JuniorWindbandet og begynde med instrumentalundervisning (solo eller småhold).

Første undervisningsgang er tirsdag den 17. september, hvor vi holder åben prøve (kræver ikke tilmelding). Vi mødes på Kulturskolen i Rytmisk Sal.

Aldersgruppe: 2.-3. klasse
Tidspunkt: Tirsdag kl. 15.30-17.00
Mødested: Kulturskolen Kolding, Riis Toft 12A, Rytmisk Sal

Betaling
Pris: 205 kr. pr. måned. Første rate pålignes et administrationsgebyr på 175 kr. Læs mere under Priser og betingelser.

BlæserBanditterne